reVision

BADANIE ONLINE

EXTENDED DISC

Model Extended DISC
– rysowane ręką Doroty Wicik

Celem badania Extended DISC jest dostarczenie  użytkownikom 
praktycznego planu działania
, który pozwoli 
na poprawę działań indywidualnej osoby, 
zespołów oraz całych organizacji.

Kwestionariusz analizy behawioralnej Extended DISC jest narzędziem z powodzeniem stosowanym od 20 lat w 40 krajach na świecie. W Polsce z tego  badania skorzystało ponad 1200 firm i organizacji w ciągu ostatnich 12 lat.

Model Extended DISC opiera się na pracach Carla Gustawa Junga oraz Williama Moultona Marstona. Podstawą jest podział zachowań ludzi na cztery główne style określane jako: DISC.

Istotą modelu jest precyzyjny pomiar natężenia poszczególnych stylów zachowań w potencjale respondenta.

Jakie są korzyści z wykonania badania EXTENDED DISC ?

DIAGNOZA TALENTÓW I OCENA KOMPETENCJI

DECYZJE REKRUTACYJNE DO SWOJEJ FIRMY/ ORGANIZACJI

Rozwiń własne skrzydła 
i daj wiatr w żagle innym!

Zatrudniaj właściwe osoby!
Zmniejsz ryzyko błędu!

Z badania Extended DISC uzyskasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak optymalnie wykorzystać własny potencjał i talenty każdego pracownika?
  • Jakie kompetencje mają liderzy w Twojej organizacji?
  • Które obszary rozwijać u siebie i innych?

Korzystając z Extended DISC poznasz odpowiedzi na pytania:

  • Jakie predyspozycje i talenty decydują o sukcesie na danym stanowisku?
  • Który z kandydatów najbardziej pasuje do ustalonych kryteriów?
  • Jak rozwijać pracownika, by realizował cele biznesowe firmy?

PRACA ZESPOŁOWA

SPRZEDAŻ I KOMUNIKACJA (ROZWÓJ KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH, MARKETINGOWYCH, PR-OWYCH)

Stwórz behawioralną mapę „skarbów”!

Traktuj innych tak, jak oni chcą być traktowani!

Narzędzie Extended DISC pozwoli Ci na podejście systemowe 
do Twoich ludzi.

Będziesz mieć jasność:

  • Jaki jest potencjał Twojego zespołu?
  • Jakie są naturalne profile zachowań członków zespołu, 
    ich mocne i słabe strony?
  • W jaki sposób zbudować zespół osiągający cele?

Poznaj tajniki ludzkich zachowań, stwórz niezapomniane doświadczenia klienta i sprzedawaj więcej.

Stosując założenia modelu Extended DISC łatwiej, szybciej i skuteczniej:

  • zapewnisz sobie życzliwą i efektywną współpracę z otoczeniem: współpracownikami, zespołem, klientami, kontrahentami;
  • przygotujesz angażującą prezentację sprzedażową;
  • zaprosisz do współpracy właściwe osoby;
  • zaprojektujesz responsywną stronę internetową firmy;
  • zaciekawisz ludzi swoim przekazem w kampaniach reklamowych;
  • stworzysz efektowne wystąpienie publiczne, ciekawe, warsztaty
    i szkolenia.

Model DISC opisuje złożoność zachowań człowieka w matematyczny
i precyzyjny sposób poprzez podział na dwa profile.

Przykład: JAN NOWAK

DISK_profil1
DISK_profil2
Źródło: Extended DISC Polska

Profil I
świadomy obraz samego siebie
w bieżącej roli zawodowej

Profil II
prezentuje naturalny, niekontrolowany,
nieświadomy obraz siebie

Model Extended DISC jest chętnie wykorzystywany przez działy HR i managerów do „mapowania” 
potencjału zespołu w organizacji i nieoceniony w
dokonywaniu zmian organizacyjnych budowaniu ścieżek kariery, awansów.

DISK_przyklady_profilu
Źródło: Extended DISC Polska

Opinia klienta

„Warsztat coachingowy z Dorotą  to bez wątpienia jedna z najlepiej podjętych decyzji, która pomogła w zgraniu mojego zespołu!

Jako dział marketingu tworzymy grupę dynamicznych, kreatywnych osób pracujących każdy w trochę inny sposób. Warsztat coachingowy z wykorzystaniem metodologii Extended DISC pozwolił nam poznać lepiej samych siebie, koleżanki i kolegów z zespołu oraz uświadomił, że każdy z nas ma  swój preferowany indywidualny styl pracy. Jesteśmy różni ale potrzebujemy siebie nawzajem, aby pracować efektywniej.

W efekcie warsztatu podjęliśmy kolejne wyzwanie czyli zastosowaliśmy większość wypracowanych  na szkoleniu elementów w naszej codziennej zespołowej pracy. Myślę, że udało nam się! Sprawiliśmy, że obecnie naprawdę czujemy satysfakcję, że jesteśmy jednym zespołem wspólnie pracującym na sukces.

Zdecydowanie polecam warsztaty z p. Dorotą Wicik 
w obszarze doskonalenia współpracy w zespole.”

Małgorzata Ściślak
Dyrektor Marketingu Strategicznego
Sage Sp. z o.o.

sage_logo
opinie_Malgorzata_Scislak
4kroki_Extended_DISC