Celem badania Extended DISC jest dostarczenie użytkownikom praktycznego planu działania, który pozwoli na poprawę działań indywidualnej osoby, zespołów oraz całych organizacji.
Kwestionariusz analizy behawioralnej Extended DISC jest narzędziem z powodzeniem stosowanym od 20 lat w 40 krajach na świecie. W Polsce z tego badania skorzystało ponad 1200 firm i organizacjiw ciągu ostatnich 12 lat.
Model Extended DISC opiera się na pracach Carla Gustawa Junga oraz Williama Moultona Marstona. Podstawą jest podział zachowań ludzi na cztery główne style określane jako: DISC.
Istotą modelu jest precyzyjny pomiar natężenia poszczególnych stylów zachowań w potencjale respondenta.
Jakie są korzyści z wykonania badania EXTENDED DISC ?
DIAGNOZA TALENTÓW I OCENA KOMPETENCJI
DECYZJE REKRUTACYJNE DO SWOJEJ FIRMY/ ORGANIZACJI
Rozwiń własne skrzydła i daj wiatr w żagle innym!
Zatrudniaj właściwe osoby! Zmniejsz ryzyko błędu!
Z badania Extended DISC uzyskasz odpowiedzi na pytania:
Jak optymalnie wykorzystać własny potencjał i talenty każdego pracownika?
Jakie kompetencje mają liderzy w Twojej organizacji?
Które obszary rozwijać u siebie i innych?
Korzystając z Extended DISC poznasz odpowiedzi na pytania:
Jakie predyspozycje i talenty decydują o sukcesie na danym stanowisku?
Który z kandydatów najbardziej pasuje do ustalonych kryteriów?
Jak rozwijać pracownika, by realizował cele biznesowe firmy?
PRACA ZESPOŁOWA
SPRZEDAŻ I KOMUNIKACJA (ROZWÓJ KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH, MARKETINGOWYCH, PR-OWYCH)
Stwórz behawioralną mapę „skarbów”!
Traktuj innych tak, jak oni chcą być traktowani!
Narzędzie Extended DISC pozwoli Ci na podejście systemowe do Twoich ludzi.
Będziesz mieć jasność:
Jaki jest potencjał Twojego zespołu?
Jakie są naturalne profile zachowań członków zespołu, ich mocne i słabe strony?
Stosując założenia modelu Extended DISC łatwiej, szybciej i skuteczniej:
zapewnisz sobie życzliwą i efektywną współpracę z otoczeniem: współpracownikami, zespołem, klientami, kontrahentami;
przygotujesz angażującą prezentację sprzedażową;
zaprosisz do współpracy właściwe osoby;
zaprojektujesz responsywną stronę internetową firmy;
zaciekawisz ludzi swoim przekazem w kampaniach reklamowych;
stworzysz efektowne wystąpienie publiczne, ciekawe, warsztaty i szkolenia.
Model DISC opisuje złożoność zachowań człowieka w matematyczny i precyzyjny sposób poprzez podział na dwa profile.
Przykład: JAN NOWAK
Profil I świadomy obraz samego siebie w bieżącej roli zawodowej
Profil II prezentuje naturalny, niekontrolowany, nieświadomy obraz siebie
Model Extended DISC jest chętnie wykorzystywany przez działy HR i managerówdo „mapowania” potencjału zespołu w organizacji i nieoceniony w dokonywaniu zmian organizacyjnych–budowaniu ścieżek kariery, awansów.
Opinia klienta
„Warsztat coachingowy z Dorotą to bez wątpienia jedna z najlepiej podjętych decyzji, która pomogła w zgraniu mojego zespołu!
Jako dział marketingu tworzymy grupę dynamicznych, kreatywnych osób pracujących każdy w trochę inny sposób. Warsztat coachingowy z wykorzystaniem metodologii Extended DISC pozwolił nam poznać lepiej samych siebie, koleżanki i kolegów z zespołu oraz uświadomił, że każdy z nas ma swój preferowany indywidualny styl pracy. Jesteśmy różni ale potrzebujemy siebie nawzajem, aby pracować efektywniej.
W efekcie warsztatu podjęliśmy kolejne wyzwanie czyli zastosowaliśmy większość wypracowanych na szkoleniu elementów w naszej codziennej zespołowej pracy. Myślę, że udało nam się! Sprawiliśmy, że obecnie naprawdę czujemy satysfakcję, że jesteśmy jednym zespołem wspólnie pracującym na sukces.
Zdecydowanie polecam warsztaty z p. Dorotą Wicik w obszarze doskonalenia współpracy w zespole.”
Małgorzata Ściślak Dyrektor Marketingu Strategicznego Sage Sp. z o.o.