"Jeśli chcesz skutecznie prowadzić
marketing samego siebie,
musisz dobrze poznać
“oferowany towar”."
Napoleon Hill
"Jeśli chcesz skutecznie prowadzić
marketing samego siebie,
musisz dobrze poznać
“oferowany towar”."
Napoleon Hill

BADANIE FRIS

Jak model FRIS opisuje MYŚLENIE i DZIAŁANIE człowieka?

BADANIE FRIS umożliwia dotarcie do odpowiedzi na ważne pytania zadawane przez:

OSOBY INDYWIDUALNE/PRZEDSIĘBIORCÓW
FRIS COACHING

  • Jakie są moje mocne strony?
  • W którym kierunku powinnam się rozwijać?
  • Jaka praca przyniesie mi najwięcej satysfakcji?
  • Jak mogę zrozumieć i porozumieć się z tymi, którzy myślą
    i funkcjonują inaczej?

BIZNES (FIRMY i ORGANIZACJE; SPRZEDAŻ, MARKETING)  
FRIS BUSINESS/FRIS TEAM

  • Jak zwiększyć świadomość celu i zaangażowanie sprzedawców?
  • Jak zagwarantować skuteczną obsługę klienta?
  • Jak zapewnić skuteczny przepływ informacji?
  • Jak zbudować efektywny zespół?

FRIS cieszy się coraz większą popularnością na polskim rynku, bo jest:

PROSTY
(FRIS jest intuicyjny i spójny. Przystępnie wyjaśnia jak ludzie podejmują decyzje i rozwiązują problemy.)

POLSKI
(FRIS powstał na podstawie 
polskich badań. Jest rozwijany 
i dopasowywany do polskich realiów.)

PRAKTYCZNY
(Znajomość FRIS można szybko zastosować, poznając i lepiej wykorzystując w praktyce swoje naturalne predyspozycje.)

PRECYZYJNY
(FRIS charakteryzuje się wysokim poziomem rzetelności 0,76-0,82 
Alfa Cronbacha.)

MODEL FRIS

 

Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego
opisu różnic w sposobach myślenia i działania. 

FRIS oparty jest na teoriach z obszaru psychologii poznawczej  
(m.in. Roberta Sternberga). Definiuje perspektywy poznawcze,
a następnie styl myślenia i działania, będący pochodną procesów umysłowych.

Nazwa FRIS stanowi skrót pierwszych liter słów 
FAKTY-RELACJE-IDEE-STRUKTURY. 
Definiują one 4 perspektywy poznawcze, które służą do opisu 
STYLÓW MYŚLENIA I STYLÓW DZIAŁANIA.

MODEL FRIS powstał z pasji do psychologii i informatyki
dr. inż. Anny Samborskiej – Owczarek.

4 STYLE MYŚLENIA i 14 STYLÓW DZIAŁANIA
Styl myślenia wynika z dominującej perspektywy modelu FRIS

Źródło: www.fris.pl

STYL DZIAŁANIA
 
wynika ze Stylu Myślenia i stopnia wykorzystania trzech pozostałych perspektyw FRIS.
Wskazuje na sytuacje, w których jesteś najbardziej skuteczny.

4kroki_FRIS
Anna Zając-Deryło zdobywczyni tytułu „TOP Manager KADR 2016”
www.fris.pl/opinie

„Przekonałam się, jak trafnie FRIS rozszyfrował moją osobę. Jak precyzyjnie pokazał, jaki mam styl myślenia, analizowania, jak podejmuję decyzje. Znajomość własnego stylu myślenia i działania pozwala na optymalne odnalezienie swojej roli w projektach, trafne umiejscowienie swojej osoby w grupie zadaniowej.”

Chcesz wiedzieć więcej?
Już dziś zapisz się do
reVision newsLettera